søndag 14. oktober 2007

Jeg sitter her å tenker igjen!!!!!!!!!! (utrolig ikke sant :-)

Jeg har tenkt vel og lenge, til og med til tider hardt på refleksjonsnotatet, både utforming og innhold.

Dessverre er det fortsatt slik at haugen med spørsmål er sinnsykt mye større en haugen med svar. Om dette handler om en sliten og treg harddisk, eller om det er snakk om en produksjonsfeil (garantien har gått ut for lengst) :-) gjenstår å se. Som enkelte ville ha sagt det, det finnes verktøy på nettet :-)

Jeg har kommet frem til at jeg lager refleksjonsnotatet mitt i bloggen, som et innlegg, og linker derifra til dokumentasjonen etc.

Er jeg fortsatt helt på bærtur (det er forseint med bærtur og for tidlig for skitur)? Eller høres dette ut som om jeg er på riktig spor.

Nå trenger jeg konkrete svar dere.

2 kommentarer:

Franciska sa...

Nei jeg håper ikke du er på bærtur for jeg har tanker om å gjøre det samme. Men spørsmålene du sier du har for manga av er jo det refleksjon handler om. Still deg selv spørsmål og prøv å komme fram til svaret!

Syns du er flink, jeg!

Franciska sa...

Bloggen din ser forresten skikkelig proff ut nå!